im gonna touch the sky

Nu sitter jag bara hemma, har absolut inget att göra. Lyssnar på 'Shut it down' Idre & Charlie feeling på hög nivå (: Ska nu göra göra så att min 548654156812 (nästan, haha) mejl visas som visade. Skit jobbigt att man måste bläddra i sidorna ju, om man tycker på markera alla så borde väl alla markeras eller? Tydligen inte.
Riktigt irriternade att skolan är imorgon med, att jag inte vet hur jag ska göra med mitt hår, att när man har tangentbordet i knät så åker det bara ner hela tiden, att luggen är i ögat och att högtalarhelvetet inte fungerar. Känner mig faktiskt lite irriterad, haha.
Btw, är det samma lilla Justin som sjöng 'With you' -08 som Justin Bieber? Blir förvirrad, men ärligt talat tror jag faktiskt att det är samma.. haha, hur gammal är hen egentligen?



Det var vist samma Justin, här har ni honom som vi hörde honom för första gången. Med text, det fanns det inte på den tiden, haha.



och här har vi honom nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0