rubrik

Vi va ju i stan igår, hittade massa grejor, men det blev ett par solglasögon, haha. Längtar sjukt mycket tills de kan börja komma till använding, är riktigt trött på det mörka kalla, som har blivt slask nu med. Det blir fan inte värre. Nu vill jag har vår, när man kan ha converse och tröja när man går ut. Men iaf när vi va i stan igår så märkte jag allt allt jag såg tänkte jag mig tillsammans med shorts..haha, åh, denna kan man ha på kvällen och så kan man ha en fläta... Skulle köpt tofsar och hårnålar med men det kom jag på när jag va hemma. 

Jaja, Liza kom hit igår och vi kollade på kvarteret skatan och sommar med göran. Den står ju i min filmhylla nu♥ hahaha. .
Nu bär det snart av till konfan, i olsfors denna gången.. Tråkigt, eftersom att jag borde ha spelat match nu. Eller ja, tråkigt i vilket fall, men ännu värre nu.

Nu bär det snart av till konfan... i olsfors denna gången.. tråkigt eftersom att jag borde ha spelat match nu. Det handlar om vilka som vinner serien ju. Ärligt talat... jag tror att dom vann, haha. Mitt lag alltså.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0