kläppen! ♥

Nu ganska mycket i efterhand kommer några bilder från Lima !
Jag lägger inte upp bilder på människor, jag har nästan inga och jag vet inte om dom vill vara med här ;)






Det där gjorde skitont.





stentuff.

Japp, där var några.
Lägret var sjukt kul! Kan verkligen inte vänta tills nästa.
Jag har lite smått lägerdepression.. vill tillbaka till människorna, skidorna & ALLLLLT!
Känner mig ensam, efter att ha haft folk runt en i en vecka och helt plötsligt kommer hem!
aaschh.. integillaintegillaintegilla.

Vi hade Talang en kväll och då var det några killar som skulle göra det otroligt äckliga typiska läger-grejen.
Den första killen borstar tänderna och spottar sedan i ett glas. Den andra killen doppar samma tandborste i samma glas som den andra killen har spottat i och börjar borsta, och ni fattar grejen. Den sista personen gör samma sak och i slutet dricker han upp allt. Då kan ju den nästsista personen göra det lite värre för den sista genom att borsta lite i öronen och så med..  Det är mysigt.

HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0